Sunday, November 05, 2006

MARAH

kenapa orang lain boleh suka2 hati marah, suka2 hati tengking menegking. kenape aku tak boleh marah macam mana orang lain marah kat aku. kenape bila aku marah kat seseorang aku, aku hanya mampu berdiam dan menangis sendirian? hati aku menjerit-jerit dan meronta-ronta mahu melemparkan kemarahan. tapi aku tak mampu. Eeeee... menyampahnya aku. geramnye. aku pun nak marah jugak. tapi kenape tak boleh? kadang2 kemarahan aku terbawa2 sampai ke mimpi. kat dalam mimpi tu aku akan marah orang tu teruk2. sepuas-puas hati aku.
macam malam ni. aku cuma tanya sikit je kat E**h, sape suruh dia tak jawab pertanyaan aku. so aku tanya dan tanya lah lagi. lepas tu suka2 hati je marah aku. ape salah aku. jangan lah tengking aku. dah la aku ni sensitif orangnya. aku tak pernah nak marah atau tengking dia macam tu.
kenapa semua orang buat aku macam ni? selalu je aku menangis sendirian tentang hal ini.

No comments: