Saturday, April 29, 2006

Bukakanlah Pintu...

::Amy Mastura::

Bukakanlah pintuku bagi ruang diri ku
Jangan biar terkunci lemas daku disini
Lama berdiri menunggu mu
Janganlah dikau terus saja membisu
Bebaskan daku
Tolong daku Bukakanlah pintu itu
Tiada cahaya Tiada jalannya yang daku temu
Tolong daku lepaskan diri ku
Biarkan daku lihat oh dunia mu

Bukalah pintu
tolonglah bukakanlah pintu(tolonglah.....)
Panas dingin yang ku rasa
Sesak nadi kan terhenti
Tiada siapa terdengar Peti suara merintih
Bukakan pintu, itulah yang ku mahu
Bebaskan daku bukakan pintu
Oh satu pinta ku
Bebaskan daku

buat masa ini, aku rindukan dirinya walaupun aku masih berkecil hati atas tindakannya. memang bukan salah dia sangat pun, maybe aku yang terlalu sensitif. kadang-kadang aku rasa dia mempunyai perasaan yang sama denganku dan kadangkala aku terasa diriku ini langsung tidak diendahkannya. masih merajuk lagi tapi aku akan cuba pujuk diriku ini. aku takkan rosakkan hubungan yang sedia ada ini. aku akan cuba semampu yang boleh untuk memenangi hatinya.

"Ya Allah, Bukakanlah pintu hatinya untuk diriku"

No comments: