Sunday, April 30, 2006

Andainya kau tahu, Maafkanlah diriku...

rasa malu sangat diri ini pada dirinya. pelbagai andaian buruk yang aku lemparkan padanya. benarlah kata orang, perempuan ini suka mengikut perasaan. lewat malam tadi aku menerima kiriman SMS darinya. menjawab keresahan selama 3 hari yang lalu. buat pertama kalinya aku menerima SMS yang begitu panjang penjelasan darinya. sesungguhnya aku malu sendiri. bukan setakat itu, malah dia mengambil berat akan diriku, berharap agar aku membuat yang terbaik dalam peperiksaan yang sedang aku hadapi ini. tidak cukup dengan itu, dia turut memberi alamat emailnya sebagai alternatif untuk aku menghubunginya. betapa leganya hati ini pabila menerima kiriman SMS darinya.

---> "ku bertanya sendiri adakah dia menyayangi diriku? Adakah dia merasakan apa yang aku rasa?. ketahuilah diri ini sentiasa merinduimu, menyayangimu".

No comments: