Wednesday, June 07, 2006

lega...

alhamdulillah... aku bersyukur sangat2 sebab akhirnya perhubungan aku dengan emak sudah pulih.
actually sejak dari semalam aku dah teringat kan emak. rasa bersalah memang telah lama wujud. tapi rasa rindu pasa emak yang menyebabkan aku teringatkan emak. bila teringatkan kata2 along (orang tengah antara aku dan emak), timbul penyesalan dalam diri aku. along cakap mak rindu sangat dengan aku. dia tak kisah pun aku guna duit tu cuma cuma dia risau aku ni agak boros. dia simpan duit tu pun memang untuk aku... untuk menampung kos pembelajaran aku semester hadapan. rasa sebak menghantui diri ini bila emak mengatakan segala2nya yang dilakukan hanya untuk aku.
pagi ini, aku menghubungi emak aku, terubat rasa rindu. aku memohon maaf daripadanya. sesungguhnya memang mak merindui aku, sebab dia tak putus2 bertanya, bila aku mahu pulang ke rumah. insyaallah, minggu depan aku ambil cuti 2 hari untuk balik ke rumah....
"Mak, anakmak sayang mak..."

No comments: