Sunday, May 14, 2006

Aku Bukan Untukmu, Ki***

Dahulu kau mencintaiku
Dahulu kau menginginkanku
Meskipun takkan pernah ada jawabku
Tak berniat kau tinggalkan aku
Sekarang kau pergi menjauh

Sekarang kau tinggalkan aku
Disaat ku mulai mengharapkanmu
Dan ku mohon maafkan aku
Aku menyesal t'lah membuatmu menangis

Dan biarkan memilih yang lain
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu
Pasti itu terbaik untukmu
Janganlah lagi kau mengingatku kembali

Aku bukanlah untukmu
Meski ku memohon dan meminta hatimu
Jangan pernah tinggalkan dirinya untuk diriku
Meski kau memohon meminta hatiku

Jangan pernah tinggalkan dirinya
Untuk diriku...

::Rossa::

---> cukuplah lagu ini untuk menceritakan perasaan aku kepada Ki***. Minta maaf kerana tidak dapat menghadirkan diri untuk majlis perkahwinanmu. Aku tak mahu kau menginghati aku kembali kerna dirimu sudah menjadi miliknya. Jagalah hatinya kerna dia lebih berhak ke atas dirimu... kisah kau dan aku sudah lama berakhir....

No comments: